Departament Promocji, Sportu i Turystyki

Pomarańczowe tło z napisem trzecie lubelskie forum turystyki, po lewej stronie logo lubelskie smakuj życie. na dole 4 -5 października oraz lubelskie centrum konferencyjne

O FORUM

III Lubelskie Forum Turystyki

 

Podsumowanie III Lubelskiego Forum Turystyki – Zobacz Film

Forum adresowane do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów z branży turystycznej jest największym i najważniejszym wydarzeniem w naszym regionie poświęconym tej branży. Patronat honorowy przyznali Andrzej Gut-Mostowy, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, który wziął udział w wydarzeniu oraz Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

– Nasz region staje się coraz bardziej atrakcyjny dla turystów. Przyciągają ich dwa parki narodowe, siedemnaście krajobrazowych, zespoły staromiejskie w Lublinie, ale także Kazimierz Dolny, Zamość, Kozłówka czy Puławy. Stawiamy na turystykę aktywną, m.in. rowery i spływy kajakowe. Budujemy ponad trzysta kilometrów ścieżek rowerowych na Roztoczu, chcemy również wybudować ścieżkę rowerową Blue Valley prowadzącą wzdłuż Wisły. Życzę, żeby podczas forum udało się wypracować nowe formy działania i porozmawiać o rozwoju turystyki w regionie – powiedział podczas otwarcia Forum członek zarządu Zdzisław Szwed.
 

Wykłady i prelekcje

Pierwszego dnia Forum uczestnicy wysłuchali części konferencyjnej. W panelu „Jak rozwijać turystykę w Województwie Lubelskim?” przedstawiono w praktyce zasady zrównoważonego rozwoju. W debacie, którą moderował Marcin Kania z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w Województwie Lubelskim i dyrektor generalny Hotelu Wieniawski, wzięli udział:

  • Agnieszka Drozd-Bownik, Dyrektor Departamentu Promocji, Sportu i Turystyki w UMWL;
  • Marzena Strok-Sadło z Wydziału Strategii i Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Lublin, Klaster Medycyny Lubelskiej;
  • Artur Domański, prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej;
  • Artur Trukawiński z Arche Sanatorium Milicyjne Nałęczów
  • Marcin Gapski, Muzeum Narodowe w Lublinie, dyrektor Muzeum Ziem Wschodnich.

Następnie na uczestników czekał panel dotyczący tworzenia silnej marki. Prelegenci przedstawili zagadnienia dotyczące potencjału kół gospodyń wiejskich na przykładzie turystyki kulinarnej (dr Magdalena Tomaszewska-Bolałek), usłyszeli o zaletach inwestowania w turystykę slow (Aleksandra Klonowska-Szalek), wysłuchali prelekcji o tworzeniu przyjacielskich relacji, które świadczą o profesjonalnym prowadzeniu firmy (Marcin Kania), a także mogli podpatrzeć dobre praktyki prowadzenia instytucji na przykładzie Muzeum Wsi Lubelskiej (Bogna Bender-Motyka).

W kolejnym panelu uczestnicy skorzystali z porad w kwestii wykorzystania finansowania z nowej perspektywy unijnej. Dyrektor Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie Marek Neckier oraz Michał Kober z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej zachęcili do korzystania z dostępnych programów.

Pierwszy dzień Forum zakończył się wieczorem XIII Lubelską Galą Turystyki.

Część praktyczna

W drugim dniu odbyły się warsztaty mające na celu dostrzeżenie efektów działań w prowadzeniu branży turystycznej. Zaproponowane szkolenia cieszyły się ogromną popularnością wśród branży turystycznej, prowadzone były w tematyce:

  • System reklamowy Meta (Facebook & Instagram Ads) w branży turystycznej – Szymon Lisowski.
  • Przestrzeganie przepisów ustawy o imprezach turystycznych, a także zasad uczciwej konkurencji i praw konsumenta – dr Piotr Cybula.

Pierwsza i druga edycja Forum

Poprzednie edycje Lubelskiego Forum Turystyki cieszyły się dużym zainteresowaniem. Uczestnicy chwalili wysoki poziom merytoryczny, możliwość przeanalizowania aktualnych trendów i prześledzenia działań podejmowanych w swoich firmach i organizacjach. Ogromną wartością była część warsztatowa, podczas której można było prześledzić efekty swojej pracy i wymienić się uwagami z innymi specjalistami z branży.

Szanowni Państwo,

turystyka, po latach zastoju w okresie pandemii, nie poddaje się kolejnym kryzysom. Jest to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin naszej gospodarki. Dlatego już w dniach 4-5 października 2023 r. oddamy głos przedstawicielom tej branży i wsłuchamy się w problemy, z którymi przychodzi się Państwu mierzyć. Organizując III Lubelskie Forum Turystyki, chcemy stworzyć platformę spotkania i merytorycznej dyskusji, która pozwoli ocenić sytuację i nakreśli korzystne działania.

W tematyce zaplanowanych paneli nie zabraknie dobrych przykładów tworzenia oryginalnych i wartościowych produktów turystycznych, pozycjonowania turystycznej oferty na bardzo wymagającym i konkurencyjnym rynku, a także pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania, w tym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Takie możliwości przedstawią m.in. eksperci z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz z Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości.

Będziemy też mówić o rosnącym potencjale regionu w zakresie turystyki konferencyjnej, czego najlepszym przykładem jest miejsce naszego spotkania – Lubelskie Centrum Konferencyjne. Chcemy trafić z wydarzeniem do uczestników kongresów, konferencji i innych wydarzeń, którzy dzięki częstym podróżom natrafiają na dobrze dobrane pakiety turystyczne.

Są też plany znacznie większych projektów, które zdecydowanie poprawią turystyczny obraz regionu i przyciągną liczne grupy aktywnych turystów. Najbardziej zaawansowany projekt sieci tras, o łącznej długości ok. 300 km, znajdzie się na Roztoczu, uatrakcyjniając popularny Centralny Szlak Rowerowego Roztocza, biegnący przez całą krainę – od Kraśnika po graniczne Hrebenne. Pamiętajmy, że szlak ma też ciąg dalszy na Ukrainie i w przyszłości może stać się interesującą i najkrótszą turystyczną trasą prowadzącą do Lwowa.

Warto też wspomnieć o projekcie trasy Blue Valley – Wiślanym Szlakiem, opracowywanej przez samorządy wojewódzkie z Polski Wschodniej, w tym również Samorząd Województwa Lubelskiego. Taki szlak, przebiegający wzdłuż królowej polskich rzek, będzie z pewnością wielką turystyczną atrakcją i rozwojowym impulsem dla znacznych obszarów naszego regionu.

W roku 2024 województwo lubelskie będzie obchodziło 550. rocznicę powstania. Wspaniała historia, którą przez wieki tworzyli zamieszkujący te ziemie przedstawiciele różnych narodów, religii i kultur, pozostawiła wiele miejsc i zabytków, będących dziś wielkim turystycznym atutem regionu. Należą do nich z pewnością Pomniki Historii RP: zabytkowe staromiejskie zespoły Lublina, Zamościa, Kazimierza Dolnego, zespoły pałacowo-parkowe w Puławach i w Kozłówce, stadnina koni w Janowie Podlaskim i monaster św. Onufrego w nadbużańskiej Jabłecznej. W historycznych plenerach organizowane są festiwale, jarmarki i różnorodne wydarzenia, mające wykształconą markę i przyciągające do regionu licznych gości.

Obok historycznych i kulturowych walorów województwa należy podkreślić walory krajobrazowo-przyrodnicze, doceniane szczególnie przez turystów przyjeżdżających do nas z wielkomiejskich i przemysłowych aglomeracji, poszukujących spokojnych i przyjaznych miejsc do wypoczynku w bliskim kontakcie z naturą.

Szanowni Państwo, liczę, że III Lubelskie Forum Turystyki będzie dla Państwa miejscem ciekawych spotkań i rozmów oraz dostarczy przykładów i podpowiedzi potrzebnych w prowadzeniu i rozwijaniu waszej działalności. Mam nadzieję, że to wydarzenie przyczyni się również do lepszego poznania i promocji naszego pięknego województwa.

Serdecznie zapraszam
Jarosław Stawiarski
Marszałek Województwa Lubelskiego

logotypy na białym tle

PRELEGENCI

RAFAŁ PATYRA – PROWADZĄCY FORUM

Znany dziennikarz telewizyjny i radiowy. Jego macierzystą redakcją jest TVP Sport, ale w TVP prowadził także inne, pozasportowe programy. Lubi luźne formy, więc realizował się w „Pytaniu na śniadanie” i „Dzień dobry Polsko”, komentował sportową rzeczywistość w „Kawie czy herbacie”, odkrywał Polskę w programach podsumowujących stopień wykorzystania środków unijnych w naszym kraju. Był ambasadorem Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo. Od 2016 roku prowadzi serwis informacyjny „Teleexpress”. Jest lubianym konferansjerem i moderatorem konferencji, koncertów, ale też wielu imprez o charakterze piknikowo – rekreacyjnym. Poza czasem spędzanym w pracy stara się także zarządzać reprezentacją piłkarską TVP. Łączy w sobie funkcje trenera i menedżera zespołu.

ANDRZEJ GUT – MOSTOWY

Sekretarz stanu, pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. promocji polskiej marki. 30 maja 2023 r. otrzymał doktorat honoris causa w International Business School w Sofii. 27 października 2021 r. premier Mateusz Morawiecki powołał Andrzeja Guta-Mostowego na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunkach gospodarka turystyczna (studia magisterskie) i gospodarka regionalna (studia doktoranckie). Współtwórca programu Polski Bon Turystyczny i wielu rozwiązań zawartych m. in. w tarczy antykryzysowej i tarczy turystycznej.

W latach 2005–2009 współzałożyciel i pierwszy zwierzchnik Rycerzy Kolumba w Polsce, największej dobroczynnej katolickiej organizacji na świecie. Od 2004 r. organizator festynów „Przedsiębiorcy Podhala, Spisza, Orawy Dzieciom” w Rabce. Za tę działalność odznaczony Kawalerem  „Orderu Uśmiechu”. Pochodzi z jednej z najstarszych i najliczniejszych rodzin na Podhalu, która od końca XIX wieku zajmuje się turystyką. Żonaty, czwórka dzieci.

MARCIN RÓŻYCKI 

Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Od grudnia 2018 r. do kwietnia 2021 r. pełnił funkcję wiceprezydenta Kielc. Odpowiadał m.in. za zadania z zakresu turystyki, sportu, edukacji i kultury. Przez wiele lat jego kariera związana była z hotelarstwem – przez pięć lat był zastępcą dyrektora jednego z największych kompleksów hotelowych w Kielcach.

Jest wykładowcą na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończył studia MBA w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie, jest absolwentem Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach na kierunku Zarządzanie i marketing oraz Szkoły Biznesu w Kielcach.

dr MAGDALENA TOMASZEWSKA – BOLAŁEK

Orientalistka, specjalistka od turystki i dyplomacji kulinarnej, marki narodowej i marketingu miejsc, kierowniczka Food Studies na Uniwersytecie SWPS. Autorka książek o kulturach kulinarnych i zdobywczyni wielu światowych nagród w tym: wielu Gourmand World Cookbook Awards, Prix de la Littérature Gastronomique, Diamond Cuisine Award i Nagrody Magellana. Prowadzi kursy, szkolenia oraz wykłady. Promuje kuchnię polską za granicą. Prowadziła wykłady o polskiej kulturze kulinarnej dla Guangdong University of Foreign Studies, Pekińskiego Uniwersytetu Studiów Międzynarodowych Er Wai czy Chulalongkorn University w Bangkoku.
Turystyka kulinarna to jeden z najpopularniejszych trendów ostatnich lat. To nie tylko ciekawy sposób na spędzenie czasu, ale także świetna forma promocji krajów oraz regionów mająca ogromny wpływ na rozwój ekonomiczny, a także markę. Turystyka kulinarna jest przestrzenią do aktywizacji różnych grup wiekowych, a także społecznych. W Polsce działa wiele kół gospodyń wiejskich. Organizacje te promują lokalne kulinaria, a także tradycje i obyczaje. Dlaczego warto inwestować w turystykę kulinarną oraz w jaki sposób można wykorzystać potencjał kół gospodyń wiejskich, to dwa podstawowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas prelekcji.

ALEKSANDRA KLONOWSKA – SZALEK

Pomysłodawczyni i współzałożycielka portalu rezerwacyjnego Slowhop.com, który opisuje i umożliwia rezerwację najbardziej klimatycznych noclegów w Polsce oraz za granicą. Skupia on gospodarzy agroturystyk, domów wakacyjnych, pensjonatów i hoteli butikowych, działających zgodnie z ideą slow travel.

Portal powstał w styczniu 2017, prezentuje ponad tysiąc miejsc w Polsce, Czechach, na Litwie i Słowacji, a także w Hiszpanii, Portugalii i Niemczech. W 2022 roku Slowhop.com odnotował 14 milionów wizyt.

Wcześniej związana z niemieckim portalem DaWanda i międzynarodową agencją Public Relations Fleishman-Hillard. Od kilku lat dzieli życie między Warszawę i Mazury, gdzie ma dom wakacyjny w odnowionej oborze na wsi. Autorka przewodników „Nie sypiam byle gdzie. Kompendium niespiesznego podróżnika” oraz „Odetchnij od miasta. Warmia i Mazury”, w których prezentuje nie tylko najciekawsze zakątki tych krain podpowiadając, gdzie najlepiej zjeść i gdzie „liznąć” odrobiny kultury, ale także opowiada o ludziach, którzy z pasją podeszli do budowania pensjonatów i realizowania swoich pomysłów.

MARCIN KANIA

Marcin Kania to dynamiczna i pełna pasji postać w branży hotelarskiej. Jako Dyrektor Generalny Wieniawski Hotel w Lublinie, Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz Wiceprezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, jest jednym z bardziej rozpoznawalnych przedsiębiorców w regionie. Kreator rynku eventowego, turystycznego, hotelarskiego i gastronomicznego, opartego na mocnych podstawach regionalnych. Uwielbia łączyć pokolenia specjalistów z różnych dziedzin i różnych krajów.

W hotelarstwie Marcin ceni sobie regionalizmy, począwszy od kultury po kuchnię. Jako moderator i panelista kongresów, targów turystycznych i gastronomicznych, takich jak Samorządowy Kongres Trójmorza Lublin 2022 i Lubelskie Forum Turystyki Lublin 2022, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi profesjonalistami.

Marcin angażuje się również w działania społeczne, biorąc udział w Lubelskiej Akcji Charytatywnej, gdzie jako aktor wspiera inicjatywy społeczne.

Posiada tytuł magistra gastronomii i hotelarstwa z Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Jego przygoda z hotelarstwem rozpoczęła się we Francji w butikowym Château de la Treyne, a następnie zdobywał doświadczenie w renomowanych międzynarodowych markach hotelowych, takich jak Sheraton i Intercontinental.

Marcin szczególnie ceni sobie doświadczenia zdobyte w polskich obiektach, gdzie pełnił różne role, od kierownika restauracji w Polonia Palace Hotel, po dyrektora gastronomii w Mazurkas Hotel&Catering i dyrektora do spraw rozwoju gastronomii dla grupy hotelowej Górskie Resorty. Marcin Kania słynie z organizacji dużych przedsięwzięć sektora MICE, konferencji i kongresów rangi ogólnopolskiej oraz międzynarodowej. Jego pasja, zaangażowanie i profesjonalizm sprawiają, że jest ceniony zarówno przez gości, jak i partnerów biznesowych. Jego relacje z nimi są kluczem do sukcesu w branży hotelarskiej, której jest oddanym i inspirującym przedstawicielem.

Dużym sukcesem zawodowym było kierowanie obsługą i organizacją gastronomii Szczytu NATO w Warszawie w 2016 roku oraz Szczytu UNESCO w Krakowie w 2017 roku.

BOGNA BENDER – MOTYKA

Prawnik, dziennikarz, reżyser, dokumentalista, nagradzana na festiwalach filmowych. Obecnie dyrektor Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie. Muzeum zarządza od czterech lat wprowadzając z sukcesem nowoczesne rozwiązania związane z zarządzaniem produktem turystycznym. Uważa, że gromadzenie i ochrona dziedzictwa kultury materialnej i niematerialnej jest zadaniem fundamentalnym dla każdego muzeum, jednakże podmiotem najważniejszym w działalności muzealnej jest człowiek i dla każdego, kto przekracza bramę muzeum, musi znaleźć się, adekwatna dla jego potrzeb, oferta. Oferta skansenu jest całoroczna i wciąż wzbogacana na przykład o zajęcia sobotnio-niedzielne w pracowni plastycznej, spacery tematyczne (np. ornitologiczne), wystawy czasowe, koncerty przy fortepianie. Muzeum może poszczycić się w ostatnim czasie wieloma sukcesami począwszy od stałej pozycji na lubelskim podium w serwisie Tripadvisor, po nominację do tytułu ambasadora województwa Lubelskiego. W ubiegłym roku Skansen sprzedał 107 046 biletów goszcząc w sumie około 115 tysięcy turystów. W roku obecnym zanosi się na pobicie kolejnego rekordu. Docenieniem potencjału zarządzanej przez Bognę Bender-Motykę instytucji był udział pracowników na targach EXPO 2020 w Dubaju w ubiegłym roku oraz na targach FITUR 2022 w Madrycie w lutym. Muzeum współpracuje z licznymi ekipami filmowymi. W ubiegłym roku zrealizowanych było 8 produkcji filmowych, w tym: „Korona Królów” „Przysięga Ireny” i „Wilczur” dla Netflixa. W bieżącym roku gościła ekipa filmu „Sami swoi. Początek” i serialu „Matylda”. Wszystkie te działania  zwiększają rozpoznawalność muzeum, tworząc miejsce unikalne i coraz bardziej atrakcyjne turystycznie.

MAREK NECKIER

Pełni funkcję dyrektora Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie, gdzie zajmuje się wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na rzecz rozwoju przedsiębiorczości. Od lat nadzoruje organizację programów pomocowych oraz konkursów dotacyjnych, finansowanych ze środków europejskich i krajowych.

Jako wicedyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy bezpośrednio odpowiadał m.in. za wprowadzenie i koordynację „tarczy antykryzysowej” dla przedsiębiorców. W Departamencie Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego był dyrektorem, a wcześniej zastępcą dyrektora ds. oceny projektów.

MICHAŁ KOBER

Naczelnik Wydziału Energii i Klimatu w Departamencie Programów Ponadregionalnych Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Od lat związany z wdrażaniem funduszy europejskich, w szczególności związanych z budową linii kolejowych i autostrad na poziomie instytucji pośredniczącej, rozwojem zasobów ludzkich z poziomu beneficjenta oraz rozwojem Polski Wschodniej z poziomu instytucji zarządzającej. Brał udział w przygotowaniu i wdrażaniu 3 programów skierowanych do województw Polski Wschodniej w latach 2007-2013, 2014-2020 oraz 2021-2027 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Brał udział w przygotowaniu i wdrażaniu instrumentu Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – Turystyka, zarządzanego przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego i fundusze pożyczkowe, a skierowanego do przedsiębiorców z Polski Wschodniej prowadzących działalność w branży turystycznej i branżach pokrewnych. Aktualnie współpracuje przy realizacji projektu Banku Gospodarstwa Krajowego „Pożyczki na turystykę” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027. W ramach projektu będą udostępnione pożyczki na inwestycje dla przedsiębiorstw prowadzących działalność w szeroko rozumianej branży turystycznej. 

SZYMON LISOWSKI

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w Internecie. Specjalizuje się w social media marketingu i performance marketingu. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów. Absolwent ekonomii oraz marketingu i komunikacji rynkowej. Doświadczenie zdobywał pracując po stronie klienta oraz jako freelancer prowadząc kanały społecznościowe oraz kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C, m.in. w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była także budowa i rozwój strategii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Od 2013 r. działa w Socjomanii jako trener i konsultant, a od 2017 r. także jako członek zarządu (najpierw COO, obecnie CEO).

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain, Costa Coffee, Rawlplug, GROHE, Obag, DeeZee, Kanlux i wielu innych. Współpracował także z instytucjami bankowymi, rządowymi, NGO, agencjami, podmiotami farmaceutycznymi, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP.

Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i e-handlu. Wykłada m.in. na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Europejskiej, Collegium Da Vinci, Akademii Leona Koźmińskiego i innych.

Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka” wydanego w 2018 roku przed wydawnictwo Poltext. 

PIOTR CYBULA

Radca prawny specjalizujący się przede wszystkim w problematyce prawa turystycznego, ale także prawa cywilnego, prawa konsumenckiego, prawa ubezpieczeniowego oraz prawa sportowego. Adiunkt w Zakładzie Prawa i Ochrony Dziedzictwa Kulturowego na Wydziale Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie. Członek International Forum of Travel and Tourism Advocates. Autor i redaktor wielu publikacji poświęconych prawu turystycznemu i prawu cywilnemu. Prowadził szkolenia i zajęcia z prawa turystycznego dla szeregu uczelni i instytucji. Od 2008 r. prowadzi blog: prawoturystyczne.com.

PROGRAM

Pobierz Program Lubelskiego Forum Turystyki

REJESTRACJA

W celu zarejestrowania się na Forum prosimy o zapoznanie się z Regulaminem oraz o przesłanie Karty Zgłoszenia udziału w Forum do dnia 26 września 2023 r. na adres email: forum.turystyki@lubelskie.pl

Regulamin uczestnictwa

Karta Zgłoszenia

MIEJSCE FORUM

Lubelskie Forum Turystyki odbędzie się  w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie przy ul. Artura Grottgera 2. Jest to miejsce działalności konferencyjno – wystawienniczej, umożliwiające organizację różnego rodzaju spotkań. Budynek o powierzchni ponad 13 000 m² oferuje 11 sal konferencyjnych mieszczących od 20 do 400 osób, pokoje Business Centre,  przestronne Atrium  oraz Taras Widokowy. Wszystkie sale wyposażone są w najnowszy sprzęt audiowizualny. Różnorodność oferowanych powierzchni umożliwia zorganizowanie konferencji, kongresów, sympozjów, eventów, wystaw, targów oraz innych prestiżowych wydarzeń biznesowych. Lubelskie Centrum Konferencyjne dysponuje również profesjonalnymi studiami on-line o powierzchni 100 i 350 m². W pełni wyposażone studia do realizacji transmisji online w połączeniu z doświadczeniem zespołu technicznego dają gwarancję sukcesu każdego wydarzenia. W tym roku Lubelskie Forum Turystyki odbędzie się w formie hybrydowej – stacjonarnie oraz on-line. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na profilu Facebook: LubelskiePL.

Lubelskie Centrum Konferencyjne nocą.
Lubelskie Centrum Konferencyjne, fot. Marcin Tarkowski

KONTAKT

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego Departament Promocji Sportu i Turystyki Oddział Turystyki ul. A. Grottgera 4 20-029 Lublin tel. 81 44 16 786    

logotypy na białym tle   

PREZENTACJE

  1. dr Magdalena Tomaszewska-Bolałek „Turystyka kulinarna i potencjał kół wiejskich”

    2.  Aleksandra Klonowska-Szalek „Dlaczego warto inwestować w turystykę slow i jak to robią najlepsi”

   3. Marcin Kania „Jak relacje wpływają na profesjonalizm w branży turystycznej”

  4. Bogna Bender-Motyka „Doznać, zachwycić się, poznać, powrócić. Muzeum Wsi Lubelskiej – budowanie marki.”

   5. Michał Kober „Finansowanie inwestycji turystycznych z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021-2027”

   6. Marek Neckier „Możliwości wsparcia lubelskich MŚP z sektora turystyki w świetle Funduszy Europejskich na lata 2021-2027”