Departament Promocji, Sportu i Turystyki

KONKURS PLASTYCZNY DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH

To druga edycja konkursu plastycznego o nazwie „Lubelskie Pięknieje. Jak Fundusze Europejskie zmieniają Twoją okolicę”. Do wygrania są cenne nagrody rzeczowe
m.in. deskorolki i smartwatche!

Jeśli jesteś uczniem szkoły podstawowej i nie straszne Ci rysowanie, malowanie, a przy okazji chcesz zdobyć atrakcyjne nagrody, to ten konkurs jest właśnie dla Ciebie! Wystarczy, że namalujesz, narysujesz czy wykleisz w formacie A4 lub A3 i pokażesz nam jak Twoimi oczami zmieniła się Twoja okolica dzięki środkom z Unii Europejskiej i wyślesz swoją pracę konkursową. Technika jest dowolna, wszystko zależy od Twojej kreatywności.

Konkurs przeznaczony jest dla uczniów z województwa lubelskiego w dwóch kategoriach wiekowych:

– klasy I-III szkół podstawowych,

– klasy IV-VIII szkół podstawowych.

W każdej z kategorii Jury konkursowe wyłoni 3 laureatów, których prace charakteryzować się będą oryginalnością, pomysłowością, estetyką oraz zgodnością z tematyką konkursu.

Jury Konkursu nagrodzi laureatów w obu kategoriach wiekowych cennymi nagrodami:  

  • 1 miejsce – nagroda rzeczowa o wartości do 500 zł,
  • 2 miejsce – nagroda rzeczowa o wartości do 350 zł,
  • 3 miejsce – nagroda rzeczowa o wartości do 200 zł.

Dodatkowo Jury przyzna także po 5 wyróżnień w obu kategoriach, tj. w sumie 10 równorzędnych nagród rzeczowych, w formie upominków reklamowych, związanych z Funduszami Europejskimi. Organizatorzy Konkursu przewidują uroczyste i oficjalne wręczenie ww. nagród we wrześniu.

Termin nadsyłania prac mija 24 czerwca 2021 r. o godz. 15:30.

Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie konkursu.

Konkurs nawiązuje do tegorocznych obchodów VIII edycji Dni Otwartych Funduszy Europejskich (DOFE). DOFE to największa impreza związana z Funduszami Europejskimi
w Polsce. Organizowana jest co roku, by pokazać jak wiele zmieniły środki unijne
w poszczególnych regionach Polski zmieniły środki unijne.

Zachęcamy do nadsyłania pięknych i ciekawych prac.